Papegøjefisk til ferskvand
Fra : 270386

Dato : 09-03-02 21:06

jeg har i snart et år haft papegøjefisk. jeg har søgt på internettet
flere gange og da også fundet noget. men det jeg ønsker er viden fra
nogen som dem selv.
det er jo så søde. jeg har da også ofret et større akvarie for deres
skyld (325 L)
jeg har dem i rød-orange og lilla. jeg kunne godt tænke mig jeres viden
og erfaringer.
jeg vil da også gerne have Links

kærlig hilsen Trine Johannessen

http://www.kandu.dk/

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 10-03-02 03:49

"270386" <270386.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> skyld (325 L)
> jeg har dem i rød-orange og lilla. jeg kunne godt tænke mig jeres viden

Hek Trine.
Jeg må indrømme at jeg overhovedet ikke ved nogen ting om fiskene, men
finder jeg nogle links, så skal jeg nok lægge dem her på gruppen, så du kan
se på dem selv.
Hilsen Ditte