MX - Flash 6
Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 09-03-02 20:49

.... der er vist en nedtælling i gang - jeg synes jeg så noget med 8
dage...

- Er er det en dårlig idé at downloade en upgrade i stedet for at vente
på en box ?

- er det flintrende ligegyldigt hvor man downloader den fra - har I et
forslag ?

- Hvilke priser har I set den til ? 199 $

/Jesper

Fra : Bo Dudek

Dato : 09-03-02 23:44

>... der er vist en nedtælling i gang - jeg synes jeg så noget med 8
>dage...
jeps.. glæder mig meget :))

>- Er er det en dårlig idé at downloade en upgrade i stedet for at vente
>på en box ?
næh, resultatet burde give det samme :)

www.macromedia.com - tror ikke, at den kan hentes andre steder fra :)

>- Hvilke priser har I set den til ? 199 $
jeps, 199$ for en upgrade.. og vistnok 500$ for en fuld version :)

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)