allan olsen akkorder
Fra : Steffen Moestrup

Dato : 09-03-02 19:29

er de helt umulige at finde på nettet ???

Steffen

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 09-03-02 19:56

Steffen Moestrup <s_moestrup@hotmail.com> skrev i

> er de helt umulige at finde på nettet ???

De findes for mange af numrene slet ikke, med mindre du kan læse
tableau'er. Sagen er, at Allan Olsen er ret pjattet med at stemme
sine guitarer forskelligt fra "standarden" (fx at stemme den dybe
streng i D).

Jeg kan nok akkorderne et par enkle at numrene, hvilke er du
specielt interesseret i?

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Steffen Moestrup

Dato : 09-03-02 20:45

det lyder godt, jeg er specielt interesseret i
"Den by Jeg kommer fra", og jeg kan godt læse tabs.