Hvordan få regnearksdata over i Word
Fra : hansen

Dato : 27-01-01 23:59

Jeg har et godt regneark til udvælgelse af varer m. typenr, pris mv.

Når varerne er udvalgt skal de gerne over i et Word dokument for at lave et
tilbud. ved klik på en knap.

Hvordan kan jeg det uden at få en masse tomme felter med over? Antallet af
varelinier kan være alt fra 1 til mange.

Eller findes der en smartere måde at lave et tilbud på når man har alle
varedata i et excelark?

Nogen ideer?

Poul

Fra : Newsgroups

Dato : 29-01-01 19:27

Kopier regnearket og indsæt det specielt i word - husk at sætte kryds i
"kæder" så funker det meget enkelt.

hilsen
Hans