Skærme
Fijala 3554
Samtron 96P
Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 09-03-02 17:08

Jeg købte subjekt fordi "kran" i et tidligere indlæg omtalte den - <2500 kr.
er billigt for en 19", og jeg må sige den fungerer perfekt teknisk - M E N
til almindelig orientering kan jeg oplyse at den lugter - nej den stinker -
af varm plastik. Jeg bruger den hele dagen (programmering) og efter en times
tid er lugten fra skærmen meget påtrængende
Jeg har forsøgt mig med at have den tændt over natten og kraftig udluftning,
men nu efter en lille uges tid synes jeg stadig den er ubehageligt
dominerende.
Nu kan det jo være at jeg efter flere uger har et bedre indtryk?
Dette kun til oplysning - der er andre ting end teknik der er vigtig?

Mvh. Ove

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 09-03-02 17:26

"Ove Juel Hansen" <ove.juel@[Take-away]ddf.dk> wrote in message

> Nu kan det jo være at jeg efter flere uger har et bedre > indtryk?

Tror jeg roligt du kan regne med. Har haft samme oplevelse med en Samsung
959NF, og det går væk efter et par uger.

V.h.

Mads.

Fra : kran

Dato : 09-03-02 23:47

"Ove Juel Hansen" <ove.juel@[Take-away]ddf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu kan det jo være at jeg efter flere uger har et bedre indtryk?
> Dette kun til oplysning - der er andre ting end teknik der er vigtig?

Hej

Du må have en mere udviklet lugtesans end jeg har, jeg har ikke bemærket
nogen særlig lugt fra skærmen, - jo hvis jeg holder næsen helt tæt til luft
hullerne oven på skærmen er der en svag plastic-agtig lugt, men slet ikke
noget jeg bemærker når jeg bruger den. Hvis det bliver ved og det er så
slemt som du skriver kunne det måske være et tegn på at noget er galt.

Jeg er stadig en glad og tilfreds bruger.

Kristian

Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 10-03-02 10:44

"kran" <kran@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> slemt som du skriver kunne det måske være et tegn på at noget er galt.
>
> Jeg er stadig en glad og tilfreds bruger.

Hei Kristian,

tak for svaret, du har desværre nok ret i at der er eet eller andet galt her
hos mig

Skærmen står frit (luft omkring den) og efter ca. 1 times brug begynder den
gennemtrængende
lugt (stank) og det fortsætter indtil skærmen slukkes og afkøles.

Problemet er knapt så udtalt efter nu ca. 1 uges brug, men stadig stærkt
generende.
Nu får den chancen til midt på ugen ellers ryger den retur.

Jeg kan bekræfte at den rent teknisk fungerer helt tilfredsstillende og op
til mine forventninger

Mvh Ove

Fra : Thomas Haasum

Dato : 17-03-02 18:12

Ville bare lige sige at jeg har haft 96p i 5-6 måneder
og min lugter ikke af noget, dog lugtede den ret kraftigt
de første par dage men det er væk for lænde siden.

mvh Haasum@wanadoo.dk

/ Never surrender / never give up