Elvis grinesang
Fra : zcully

Dato : 09-03-02 16:20

Hej

Hvad er det for en sang hvor Elvis begynder at grine?
Hvorfor får han grineflip og hvor er det optaget?

Kan den fåes på cd?

/Zcully

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 09-03-02 16:34

Det var til sangen "Are You Lonesome Tonight"! Det var til en koncert, hvor
rygtet siges, at Elvis fik øje på en skaldede mand, som fik ham til at
grine! Den findes blandt andet på det seneste Greatest Hits album, som blev
udgivet sidste år på CD2!!!

Hilsen

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 09-03-02 16:44

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for en sang hvor Elvis begynder at grine?

Mener det er " Are you lonesome to night"

> Hvorfor får han grineflip
Han laver teksten om,- vistnok på grund af en skallet mand blandt publikum ,
så i stedet for at synge
" Do you gaze at your doorsted and picture me there.",
synger han
"Do you gaze at your bald head, and wish you had hair"

Han og flere i orkesteret begynder at grine, men koret fortsætter med at
synge meget højt og gennemtrængende, hvilket udløser endnu et
grineanfald.....

>og hvor er det optaget?

Live in Las Vegas

> Kan den fåes på cd?

Måske.....???
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 09-03-02 17:49

"Flying Hotdogs" <info@[nospam]flyinghotdogs.dk> wrote in message

> [...]
>
> Han og flere i orkesteret begynder at grine, men koret fortsætter med at
> synge meget højt og gennemtrængende, hvilket udløser endnu et

Sjovt, jeg troede bare at han var på stoffer... men det kan da godt være at
han så skaldede mænd over det hele? :)

Jacob

Fra : Peter G.

Dato : 09-03-02 22:04

In article <a6dfkg$e0j$1@news.cybercity.dk>, Jacob Skaaning
<jskaaning@email.dk> wrote...
> "Flying Hotdogs" <info@[nospam]flyinghotdogs.dk> wrote in message

> Sjovt, jeg troede bare at han var på stoffer... men det kan da godt være at
> han så skaldede mænd over det hele? :)

Tro mig. Når du har hørt den kan du godt forstå han ikke kan holde op med
at grine. Korsangerinden har en timing, der er upåklagelig. Han får ikke
en chance.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-04-02 12:36

Hej Allesammen

Den udlægning jeg har fået, og den kan jo være lige så rigtig som alle andre
( og lige så forkert ), Så skyldes grineflippet i " Are you lonesome tonight
" at den ene af korpigerne rent faktisk ryger helt op og synger falset,
hvilket vist ikke helt var planen....Men forresten lyder det da faktisk slet
ikke så dumt.

M.V.H....Benny..