Ved Floden
Fra : Finn Jensen

Dato : 09-03-02 16:00

Godda alle,

Ved nogen hvor filmen Ved Floden kan købes på video ?.
Jeg syntes jeg har prøvet alle steder men uden held.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Jorn Moller

Dato : 12-03-02 13:52

Hej Finn

Hvis du ikke har noget imod at undvære undertekster kan du købe den i
England

Her er et link

http://www.amazon.co.uk

Jeg har købt et eksemplar og har nydt det.

vh Jørn Møller

Fra : Jorn Moller

Dato : 12-03-02 13:55

Forresten så hedder den

A River Runs Through It [1992]

og prisen er

List Price: £9.99
Our Price: £8.99
You Save: £1.00
Availability: This title is currently on order. We are usually able to
dispatch it within 1-2 weeks.

vh Jørn

Fra : Finn Jensen

Dato : 12-03-02 14:03

"Jorn Moller" <jem@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Forresten så hedder den
>
> A River Runs Through It [1992]
>
> og prisen er
>
> List Price: £9.99
> Our Price: £8.99
> You Save: £1.00
> Availability: This title is currently on order. We are usually able to
> dispatch it within 1-2 weeks.

Ja det er den.....men du nævner desværre ikke hvor du har fundet den henne
?.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Jorn Moller

Dato : 12-03-02 15:41

Hej Finn

her er det så

http://www.amazon.co.uk

De har den også på DVD

vh Jørn

Fra : Simon...

Dato : 12-03-02 17:21

hej,
kender i flere gode fiske videoer (navnene) ? jeg har købt en del VHS
herhjemme, men er da altid på jagt efter
mere tiul de kolde dage :) også gerne DVD - region er lige gyldig, men
talen skal helst være dansk eller engelsk/amerikansk...

tak

mvh.Simon