MS Windows
briani 27239
Fejl under shutdown XP DK
Fra : Carsten Frandsen

Dato : 09-03-02 16:08

Jeg får følgende fejl når jeg lukker min maskine ned....

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Stop:0x0000000A 0x00000sdc 0x000000FF 0x0000000 0x804e9d48....

Windows XP DK
AMD 600 Mhz
256 MB Ram
Geforce 256
Soundblaster Live

Hvad går der galt?????

Carsten.....

Fra : Luhmann

Dato : 09-03-02 17:17

"Carsten Frandsen" <carsten.frandsen@get2net.dk> wrote in message
> Jeg får følgende fejl når jeg lukker min maskine ned....
>
> IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Hvis du har Roxio's Easy CD Creator installeret er det nok den som skaber
problemet. Det kan dog løses ved at køre Windows XP update til programmet,
som du kan finde på følgende adresse:

<http://www.roxio.com/en/support/ecdc/index.html;jsessionid=PW4YDPFGWO4PHT33
IAVBVQQ>

Hvis det ikke virker efter først install, så prøv at installere det igen:
Mange har oplevet at det har virket efter anden gang.

--
Mvh. Luhmann