Spørgsmål til CSS
Fra : damn

Dato : 09-03-02 15:51

Når jeg vil have noget tekst i uppercase, men samtidig også ønsker at
definere nogle andre funktioner for teksten så bliver jeg nødt til at skrive
det på denne måde:

p {
font: italic 20px verdana, sans-serif;
text-indent: 50px;
}

p {
text-transform: uppercase;
}

Hvorfor kan jeg ikke smække det sammen til:

p {
font: italic 20px verdana, sans-serif;
text-indent: 50px;
text-transform: uppercase;
}

Har selvfølgelig prøvet men det duede ikke

Johs

Fra : Stig Nygaard

Dato : 09-03-02 16:31

Hej

damn wrote:
> Hvorfor kan jeg ikke smække det sammen til:
> [...]

Jeg kan bekræfte problemet i min IE5.5 SP2. Det må være en browser-bug.
Virker fint i mine andre installerede browsere: Mozilla "nightly build
20020227", Netscape 6.21, Opera 6.0 og selv i Netscape 4.79.

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
* Bedre (D)HTML ?! --> http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html *

Fra : Kurt E. Nielsen

Dato : 10-03-02 22:12

"Stig Nygaard" <stig@REMOVE-THISrockland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Virker fint i mine andre installerede browsere: Mozilla "nightly build
> 20020227", Netscape 6.21, Opera 6.0 og selv i Netscape 4.79.

Ingen problemer i IE6.

Kurt Nielsen