Country
Fra : Hanne V

Dato : 09-03-02 15:09

Hej igen - længe siden

Jeg skal arrangere en koncert med countrymusik. Er der nogen der har gode
ideer til hvem eller hvor jeg kan henvende mig?

Kan fortælle at jeg lige har haft Midnight Blues og snart kommer Engqvist
Orkester med Troels Skovgaard (det bliver stort!).

Hilsen Hanne

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 09-03-02 15:26

"Hanne V" <diva1@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen - længe siden
>
> Jeg skal arrangere en koncert med countrymusik. Er der nogen der har gode
> ideer til hvem eller hvor jeg kan henvende mig?

Hej Hanne
Prøv www.midnightcowboys.dk

eller
Duo'en www.2shy.dk

eller
www.winchesters.dk Leif Kerstein and the winchesters

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 09-03-02 19:57

"Flying Hotdogs" <info@[nospam]flyinghotdogs.dk> skrev i

> Prøv www.midnightcowboys.dk

Disse gutter kan rent faktisk spille andet end de obligatoriske 3
akkorder, og kan klart anbefales, hvis man er til country.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-03-02 22:30

Hanne V <diva1@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a6d53b$4t4$1@sunsite.dk...
> Hej igen - længe siden
>
> Jeg skal arrangere en koncert med countrymusik. Er der nogen der har gode
> ideer til hvem eller hvor jeg kan henvende mig?
_________

Hvis du vil arrangere en koncert med traditionel country, modsat det mere
kendte countryRock som nok mest er en form for almn. pop, da vil jeg foreslå
dig nedenstående navne: De er alle kendt i countrykredse for at spille
musikken på den originale måde og med de instrumenter som nu en gang hører
til denne musikform. Prøv disse links:

www.users.cybercity.dk/~nmb25449/ (NEXT OF KIN) Ps: det er muligt at du skal
droppe de tre www.

www.winchesters.dk (LEIF KERSTEIN AND WINCHESTERS)

www.heidi-hauge.com (HEIDI HAUGE)

Heidi Hauge er norsk, men synger traditionelt amerikansksproget country. Hun
har netop været på den officielle danske salgsliste. Det er meget
usædvanligt at traditionel country kommer på salgslisten i Danmark.

Disse 3 navne er nok toppen indenfor traditionel country

Hilsen country-experten

Fra : Hanne V

Dato : 12-03-02 08:28

Tak for alle tilbagemeldingerne!

> [...]
> dig nedenstående navne: De er alle kendt i countrykredse for at spille
> musikken på den originale måde og med de instrumenter som nu en gang hører

Jeg er ikke selv helt klar over hvad jeg egentlig godt kunne tænke mig. Det
skal i hvert fald være dansevenligt. Er selv til Westcoast Country, men
derfor behøver det ikke nødvendigvis at være det.

> [...]
> usædvanligt at traditionel country kommer på salgslisten i Danmark.
>
> Disse 3 navne er nok toppen indenfor traditionel country

Kan ikke helt genneskue hvad der ville være godt. Der skal være gang i den
og det skal som sagt være dansevenligt............ Heidi Hauge lyder meget
spændende...............

Hilsen Hanne