MS Windows
briani 27239
Hvor er det nu jeg finder " ? " i Xp
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-03-02 15:03

Hejsa
Hvis jeg vil "skrue min xp tilbage", hvor et det så jeg gør det?

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-03-02 15:23

On Sat, 09 Mar 2002 15:03:26 +0100, Morten Bowman Hansen
<bowman@NOSPAMstofanet.dk> wrote:

>Hvor er det nu jeg finder " ? " i Xp

Samme sted som i alle andre versioner af Windows, holder Shift nede,
og trykker på den tast to pladser til venstre fra backspace.

Nej, jeg ved godt det ikke er det du mener, men hvad er det så?

--
Lars Stokholm

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-03-02 15:29

On Sat, 09 Mar 2002 15:23:03 +0100, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>Samme sted som i alle andre versioner af Windows, holder Shift nede,
>og trykker på den tast to pladser til venstre fra backspace.
>
>Nej, jeg ved godt det ikke er det du mener, men hvad er det så?
Kan ikke huske hvad det hedder.
Man kan skrue XP tilbage til en tidligere konfiguration. Hvis man
f.eks har fået installeret et program der får xp til at chrashe.

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 09-03-02 15:34

"Morten Bowman Hansen" <bowman@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan ikke huske hvad det hedder.
> Man kan skrue XP tilbage til en tidligere konfiguration. Hvis man
> f.eks har fået installeret et program der får xp til at chrashe.

Systemgendannelse måske?

Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse

Vh
Peter

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-03-02 15:36