ang. opsætning af mail server på tdc adsl
Fra : Søren Fohrmann

Dato : 09-03-02 14:58

Jeg har tdc adsl forbindelse 2024/512 så jeg fik en fast ip ard. for at
udnytte båndbreden optiamlt ville jeg opsætte min egen mail server, har også
købt domain og fået pegning til mit ip nr.

Men nogen som kan hjælpe mig med den opsætning man skal lave på router og
server for at det virker med tdc´s blokeringer af mail portene har prøvet
dsl-faq.dk uden hjælp.

Min server køre Linux og fungere som FTP/Web unden problemer så det er kun
mail delen jeg ikke kan få til at fungere.

MVH

Søren

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-02 15:09