Hmmm...
Fra : Lagerhead

Dato : 27-01-01 23:14

Hej Igen!
Nu ser jeg lige at der på mailinglisten, står at vores mails er fra
"Lagerhead". Jeg skylder måske lige at fortælle at kæresten min altså er
trommeslager i et band kaldet Neil Brophy Band, hvor hans kælenavn er
Lagerhead. Da han er familiens tekniske geni har undertegnede ikke haft
noget at skulle sige...
Skål skulle man måske sige? *SSS*
Winnie

Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-01-01 03:46

alternativ :
opret din egen identitet.. ;))

først - vælg funktioner - konti - kopier newsserver og mailserver over i fx
notepad

vælg filer - identiteter - tilføj ny identitet - skriv så dit navn her -
kopier mailserver og newsserver ind de relevante steder - husk at du skal
bruge samme email konto som kærestens

du kan nu gå i filer - skift identitet og vælge din egen når du vil sende
noget ;)) jeres mails vil havne det samme sted

Prøv evt at kontakte jeres isp for at se om i har mulighed for flere
mailkonti, fx har jeg en selv og Melissa min kat har sin egen, hvis nu hun
synes at der skal en kats mening ind i gruppen ;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Winnie & Espen

Dato : 29-01-01 18:39

Tak for den venlige vejledning - endda meget pædagogisk udført! Meeen...
Jeg brugte det sædvanlige trick - jeg vred kærestens arm om på ryggen og
vupti, problemet er ordnet!
Winnie

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-01-01 23:04

det er det jeg altid har sagt hvis man skal have en mands opmærksomhed tager
man ham bare i de "norske venner" og klemmer lidt ...

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa