MS Windows
briani 27239
Printserver
Fra : kj

Dato : 09-03-02 14:48

Jeg har placeret en PC som printserver for en af mine printere, som så
kører på denne PC som shared printer.
Jeg kører Win98.
Problemet er nu, at printjobbet alligevl bliver hængende på den
værtscomputer, som har sendt jobbet afsted over netværket (win98 peer to
peer).
Min ide var at jobbet (lyn) hurtigt skulle havne på den PC der er
direkte tilsluttet printeren, og frigøre de andre PCér i huset. Men i
stedet blokerer jobbet stadig den PC det er afsendt fra.

PS. Der ikke installeret andet på omtalte printserver end Win98 og
printerdriveren til denne specifikke printer + selvfølgelig netkort og
dertil hørende driver.

Jeg håber der er nogen der kan løse problemet og jeg håber ikke at min
ide er helt skæv.

http://www.kandu.dk/

Fra : ole

Dato : 09-03-02 21:15

Har du fortalt værtscomp. hvor printer er på nettet ?

Mvh.
Ole

..