Ib Fister & Mitte Miv
Fra : Lagerhead

Dato : 27-01-01 23:06

Hej allesammen!
Ja vi er så nye her på listen og det ser rigtig spændende ud!
Vi er de lykkelige forældre til to styks huskatte - et søskendepar på 1½ år
der lyder navnene Mitte Miv og Ib Fister - når der ellers passer dem.
Mitte Miv er en rund, madglad skildpaddefarvet bestemt lille dame, der om
end hun er blevet mere omgængelig med alderen, så absolut kun gør hvad hun
selv vil. Hun ynder at køre magtkampe hvor hun med en flabet mine glor os
lige ind i øjnene, mens hun tygger i mors ynglingsplante! Hun er særdeles
insisterende når hun vil kæles, som for eksempel nu hvor hun lige har smidt
sig på mit skød med alle fire stænger i vejret, hvilket betyder; KÆL mig!
Med andre ord en "rigtig" kat!
Ib Fister er en efterhånden velvoksen smuk rød hankat, der konstant snakker
og mænger sig. Han lystrer det mindste vink, bliver ked af det når han får
skæld ud, gemmer sig og miaver hjertesskærende mens han venter på at hans
mor kalder på ham så vi kan blive gode venner igen. Han elsker og kysse og
putte. Vi - han forældre - er svært bekymret for at han i virkeligheden er
en hund der er blevet fanget i en kattekrop!
Indbyrdes har de ordnet det sådan at Ib er lømlen, mens Mitte er den
opdragende - lidt spøjst, når man tænker på hvordan vi opfatter dem!
Ib underholder med de mest mærkelig ting, mens Mitte ligger nærmest
hoverrystende og betragter sin bror.
De to er kilde til evig beundring og bekymring, men hold da helt op hvor er
vi smaskforelskede i dem begge!

Det var så lidt om endnu to små vidundere.
Vi ser frem til at drage fordel af og forhåbentlig bidrage med gode råd her
på listen!

Med Kattelige Hilsner Winnie

Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...

Fra : Kirstine

Dato : 27-01-01 23:11

Hej Winnie

Velkommen til - jeg er sikker på, at I bliver glade for at være her. Det
er et forum med engagerede mennesker og katte *S*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-01-01 02:07

Hej med dig!

Hyggeligt at høre om dine misser Skriv endelig flere gode/søde/sjove
historier!

Mvh.
Camilla
www.burmese.dk