MS Windows
briani 27239
XP performer underligt
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 09-03-02 12:05

Jeg har følgende problem:

Når jeg afspiller MP3, og samtidig åbner et program, ex. Word eller Outlook,
så begyunder musikken at hakke helt vildt, indtil programmet er loadet. Det
virker, som om lydkortet ikke får data nok fra PCI-bussen eller noget i den
stil.

Er der nogen, der har en idé til, hvad man kan gøre ved det?

Konfiguration:
SB Live! Player
Athlon XP 1600+
Asus A7A 266E
256 MB DDR Ram
ASUS V6600 grafikkort
Windows XP pro

Fra : Dennis Lange

Dato : 09-03-02 13:01

> [...]
den
> stil.
>
> Er der nogen, der har en idé til, hvad man kan gøre ved det?

Hvis du bruger Winamp, kan det så tænkes at din Process Priority Class
(Preferences>Optins) er sat til noget under normal??
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 09-03-02 13:29

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> wrote in message
> Hvis du bruger Winamp, kan det så tænkes at din Process Priority Class
> (Preferences>Optins) er sat til noget under normal??

Det er den ikke, men jeg tror, problemet er, at min ene disk af en eller
anden grund kun vil køre PIO-mode og ikke UDMA

Fra : Mig

Dato : 09-03-02 15:01

99% sikkert at det er driverprobs.

Det er et kendt problem. Jeg løste det ved at skifte drivere. Prøv dig frem

Fra : ZipZap

Dato : 09-03-02 15:35

> [...]
den
> stil.
>
> Er der nogen, der har en idé til, hvad man kan gøre ved det?

Prøv at flytte kortet til et pci slot som ikke kører med delt irq. Jeg har
et A7V-133 og det er det miderste slot som har egen irq.