Grim oplevelse
Fra : LC.

Dato : 09-03-02 11:10

Hej til alle.
Jeg har kigget lidt på jeres gruppe de sidste dage.
Har "kun" 1/2 norsk skovkat (moderen ægte )
Jeg har fået lyst til at fortælle om en meget grim oplevelse ,til
skræk og advarsel for andre.
Sagen er, Rudolf skulle kastreres sidste onsdag hos en dyrlæge i
Horsens (han var billigst ) han kom med hjem med det samme.
Vi synes hans tilstand gik lidt op og ned, om søndagen var han rigtig
dårlig,så kom han til
(vores lokale ) dyrlæge . 40 i feber havde han ,der var infektion
,ikke i såret ,men længere oppe. mærkningen i det ene øre er ulæselig
Dyrlægen havde haft andre fra Horsens dyrlægen som kunne fortælle
lignende ting.,ikke alle misser overlever et besøg hos ham.
Det lettede at fortælle om det.
Vi bruger aldrig aldrig den dyrlæge igen.Vi er lykkelige over en happy
ending.

spin & hilsen
Rudolf / Lisbeth

Fra : alice_trauelsen

Dato : 09-03-02 11:53

Hej Rudolf og Lisbeth
Jeg er glad for at det endte godt, også at I skriver dette til skræk og
advarsel for dem der overvejer at bruge den dyrlæge. Det er den eneste
måde vi kan få ud hvilke dyrlæger der er gode og hilke der ikke er.

Mange hilsner
Alice
Og 11 katte
www.alice-trauelsen.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-03-02 11:48

LC. <likusuka@hotmail.com> writes:

Først velkommen i gruppen, håber da at du også i fremtiden vil "hænge
ud" med os andre kattefans..;))

> Sagen er, Rudolf skulle kastreres sidste onsdag hos en dyrlæge i
> Horsens (han var billigst ) han kom med hjem med det samme.

Trist at du ikke har fulgt med i længere tid, for lige ham (og jeg er
sikker på, at det er den samme..) har været debatteret i gruppen for
nogen tid siden..
Og ingen har haft nogen som helst positive erfaringer med ham, godt at
det ikke gik værre end det gjorde..;))

Melissa sender et trøstende spinbrum til Rudolf ;))

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : LC.

Dato : 09-03-02 16:41

Henrik Pedersen> wrote:

>LC. <likusuka@hotmail.com> writes:
>
>Først velkommen i gruppen, håber da at du også i fremtiden vil "hænge
>ud" med os andre kattefans..;))
Tak for velkomsten . Vil følge lidt med i gruppen ,selv om min mis
ikke er raceren .Rudolf knejser med nakken ,mener selv han er flot
..(det er han også )

>Melissa sender et trøstende spinbrum til Rudolf ;))

Rudolf sender takke spinbrum til Melissa

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-03-02 17:13

LC. <likusuka@hotmail.com> writes:

> Tak for velkomsten . Vil følge lidt med i gruppen ,selv om min mis
> ikke er raceren .Rudolf knejser med nakken ,mener selv han er flot
> .(det er han også )

Gruppen her er for alle kattefans uanset om missen er raceren eller om
den er hul I hegnet rundstrikket..*S*

Fra : Ann K

Dato : 09-03-02 20:19

Hej Lisbeth.
Velkommen til

Dejligt at høre at Rudolf er sluppet godt fra mødet med dén dyrlæge
(eller skulle man simpelthen begynde at kalde ham for kvaksalver?)

Skulle lige hilse fra min Tjalfe, at hvis du nogensinde igen omtaler
din, helt sikkert dejlige, Rudolf som "kun", så skal han nok komme efter
dig med sømposen ))
Gruppen her er for katte-freaks... dvs at vi ikke hænger os i så
ubetydelige småting som en alenlang stamtavle (hæ - så længe man altså
ikke kalder en stamtavleløs kat for raceren .... Det som har
betydning er, at du er nogenlunde lige så skruptosset med pelskuglerne
som os andre!!!

Prøv at gå ind på gruppens hjemmeside
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/ under profiler
og se, hvor mange af os, som har "stribere".... vi er mange!

Mvh Ann - og Tjalfe, der er mindst lige så stolt af sin
"stribe-baggrund", som af den racerene skovmis, der var hans far

Fra : Ghita

Dato : 09-03-02 20:33

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse
> Dejligt at høre at Rudolf er sluppet godt fra mødet med dén dyrlæge
> (eller skulle man simpelthen begynde at kalde ham for kvaksalver?)

Kan en dyrlæge ikke få frataget retten til at praktisere som dyrlæge
som en menneskelæge kan ?
Ghita

Fra : LC.

Dato : 10-03-02 11:30

, "Ann K" <tsars@os.dk> wrote:

>Hej Lisbeth.
>Velkommen til

Hej og tak for velkomsten jeg har modtaget her i gruppen.
>Dejligt at høre at Rudolf er sluppet godt fra mødet med dén dyrlæge
>(eller skulle man simpelthen begynde at kalde ham for kvaksalver?)

Det er lige det rette ord .
>Skulle lige hilse fra min Tjalfe, at hvis du nogensinde igen omtaler
>din, helt sikkert dejlige, Rudolf som "kun", så skal han nok komme efter
>dig med sømposen ))

Uha ! Tjalfe jeg ska' nok la' vær' aaav aaav
> [...]
>ikke kalder en stamtavleløs kat for raceren .... Det som har
>betydning er, at du er nogenlunde lige så skruptosset med pelskuglerne

Havde ikke troet vi ville blive så tossede med misser , efter mange år
med hund

>Prøv at gå ind på gruppens hjemmesid
>http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/ under profiler
>og se, hvor mange af os, som har "stribere".... vi er mange!

Supergod ! tak for linket

>Mvh Ann - og Tjalfe, der er mindst lige så stolt af sin
>"stribe-baggrund", som af den racerene skovmis, der var hans far

Spin / hilsen -- Rudolf /Lisbeth

Fra : Birgitte

Dato : 09-03-02 12:57

Hej Lisbeth og Rudolf
Skønt at du endelig kom frem fra det skjulte :_) Og velkommen her på listen,
som forhåbenlig vil blive til mange hyggelige stunder.
Uhyggeligt når noget sådan sker,- men vil du til skræk og advarsel ikke nok
ligge navnet ud på dyrlægen, så er det lettere at undgå at få sine dyr
dårlig behandlet.
Skønt at der er andre dyrlæger der tænker mere på dyrenes ve og vel.
Missekram og på forhåbenlig gensyn.
Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Grit Wessel

Dato : 09-03-02 15:49

> men vil du til skræk og advarsel ikke nok ligge navnet ud
> på dyrlægen, så er det lettere at undgå at få sine dyr
> dårlig behandlet.

Det er vel Breth, ham har der været mange uhyggelig historier om den sidste
tid.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : LC.

Dato : 09-03-02 16:15

, "Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote:

>Hej Lisbeth og Rudolf<snip>
>vil du til skræk og advarsel ikke nok
>ligge navnet ud på dyrlægen, så er det lettere at undgå at få sine dyr
> [...]

Hej igen.

Tak for hilsenerne .Har hentet alle " Headers" .i gruppen , ikke noget
rart læsestof om, Breth ,som er dyrlægen der var skyld i at vi nær
havde mistet Rudolf . Han er i fin form nu ligger på sit lille tæppe
her ved mors puter og brummer tilfreds .

brum-brum / hilsen

Rudolf / Lisbeth