IE åbnes, url gør ikke
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 09-03-02 11:15

Er stødt ind i et møjt irriterende problem med IE6.
Tror dog det er IE versions uafhængigt.

Når jeg alle steder i win2000 trykker på links (OE, Outlook, osv.) åbnes
IE, men *uden* at urlen er "inkluderet" i IE.
Dvs. et tomt IE åbnes bare.

Jeg har søgt på nettet og i MS knowledge database, men det er dæleme
svært at finde nogle gode søgeord til denne problemstilling
Håber derfor at nogen har oplevet det samme, og siger "ahh... det kender
jeg da godt" og dermed kan hjælpe stakkels mig

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Jørn Lund

Dato : 10-03-02 21:06

Hej
Jeg har lignende problem med IE 6
Jeg kan godt komme ind på hjemmesider, men links videre fra
hjemmesiderne resulterer bare i tom IE side.
Links i Emails og andre steder til URL hjemmesideadresser fungerer
ikke - starter end ikke en tom IE side.

Hvad kan det mon skyldes.
Jeg har været inde i indstillinger for IE6 - men kan ikke se noget
indstillingsproblem - og hvorfor skulle det også pludselig ændres
noget i indstillinger . det plejer jo altid bare at fungere?
Hvad kan det skyldes.
Jeg venter spændt på om nogen kan hjælpe med en idé?

Mvh
Jørn Lund

Fra : Per Thykjær Jensen

Dato : 12-03-02 09:44

> Når jeg alle steder i win2000 trykker på links (OE, Outlook, osv.) åbnes
> IE, men *uden* at urlen er "inkluderet" i IE.
> Dvs. et tomt IE åbnes bare.

Det har noget med cookies at gøre. Jeg løste problemet ved at slette alle
cookies - og lave en repair, der hvor man afinstallerer programmet. Det var
sidste chance IE fik dér... nu vises CSS dog ikke korrekt...

IE 6.0 burde ha været en betaversion med medfølgende undskyldning for
manglende funktionalitet...

mvh. Per

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 12-03-02 10:49

"Per Thykjær Jensen" <faust@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> programmet.
> Det var sidste chance IE fik dér... nu vises CSS dog ikke korrekt...

Min repair er væk fra afinstaller/installer programmer.
Mit problem er dog gået i sig selv igen. Weird!!
Har seriøst netscape 6.2 mistænkt...grrr
Jeg fandt problemet beskrevet som en bug i IE6 på MS knowledge database,
men der var ikke en umiddelbar løsning.
Problemet lå i at urlmon.dll efter sigende skulle være fucked-up i
registreringsdatasen.
Jeg kunne dog ikke se noget forkert.