Hornfisk
Fra : -PW-7C

Dato : 09-03-02 10:42

Sidste år var der en genial hornfisketrackerfidustingestkort...tilgiv mig
hvis dette ikke er den helt korrekte titel

Kommer den igen i år?

Søren
Silkeborg

Fra : S. Mckinley

Dato : 09-03-02 22:26

Måske er det dette link du tænker på.

http://www.netnatur.dk/bruger/side_vis.pl?site=netnatur&omraade=Netkrogen/Fi
skerapporten&state=omraade_bruger_vis

Jens

Fra : EV0L

Dato : 10-03-02 13:16

Sidste år havde de en meget fed hornfiske tracker på www.fangstrapport.dk
hvor man kunne følge med i hvor og hvornår hjemmesidens brugere fangede
hornfisk...

Jeg skal jo ikke kunne sige om de laver en igen i år, men det håber jeg da

-e.

Fra : Jesper Hjort

Dato : 10-03-02 15:17

Hvor bliver Alex Linaa af med linket til sin side?
.... den plejer vi jo ikke at slippe for.

Fra : Alex Linaa

Dato : 12-03-02 13:14

"Jesper Hjort" <jesper_hjort@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor bliver Alex Linaa af med linket til sin side?
> ... den plejer vi jo ikke at slippe for.

Øhhh, vil du gerne slippe for det?
Jamen så skal jeg da nok lade være med at poste links til min side!

Ikke fordi det betyder så meget, for "min" side er nu en del af
www.fisk.netnatur.dk, og det vil derfor være dem der holder gruppen
orienteret om hornfisken i 2002.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Niels Olsen

Dato : 12-03-02 16:49

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jamen så skal jeg da nok lade være med at poste links til min side!
>
> Ikke fordi det betyder så meget, for "min" side er nu en del af

HOV HOV

Den vil vi ikke slippe for. Vi skal vel da for f..... kunne se hvornår det
kan betale sig at tage afsted efter hornfisk. Pludselig er de der og ligeså
pludselig stopper de med at bide. Så den må du ikke stoppe med.

MVH Niels

Fra : Anne Bordum & Jesper~

Dato : 17-03-02 20:12

Hej Alex.
Jeg tror nu ikke Jesper Hjort mente det andet end ironisk(t). Din løbende
opdatering vedr. hornfisk og multer er det mest interessante, jeg har mødt i
mine 4 år i denne NG.

Jesper Hansen

Fra : Alex Linaa

Dato : 18-03-02 07:58

"Anne Bordum & Jesper Hansen" <bordum.hansen@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:xS5l8.5784$FT.206830@news010.worldonline.dk...
> Hej Alex.
> Jeg tror nu ikke Jesper Hjort mente det andet end ironisk(t).

Det gjorde jeg sådan set også, men jeg glemte måske lige en smiley for at
tone rent flag.

Jeg sender ikke opdateringer, men vær vis på at www.netnatur.dk gør det.

venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Netnatur.dk

Dato : 11-03-02 16:59

Hej PW 7C

Jo, Alex Linaas hornfiskeside kommer sandelig også op at køre i år. Du kan
finde den på www.fisk.netnatur.dk under fangstrapporter.

Du kan gå ind på det gamle kort for 2001 og se, hvor og hvornår hornfiskene
blev fanget sidste år.

Bedste hilsner
Torben Sand
Netnatur.dk