Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 6.0
Fra : Per Thykjær Jensen

Dato : 09-03-02 05:23

Hvordan får man IE 6.0 til at vise stylesheets korrekt?
Og hvordan skal man skrive et link til stylesheets som IE 6.0 forstår?

Hvorfor er der så mange problemer med coocies?

Det er irriterende, hvis Microsoft sender en browser på gaden, hvor brugerne
reelt fungerer som debuggere!

Per.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-03-02 07:01

Sat, 9 Mar 2002 05:22:46 +0100, skrev "Per Thykjær Jensen"
<per.thykjaer@jensen.mail.dk>:

>Hvorfor er der så mange problemer med coocies?

Det er der heller ikke, du skal stille det i Internet Options =>
Privacy, hvordan du ønsker at IE skal behandle småkagerne.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Per Thykjær Jensen

Dato : 09-03-02 22:17

Hej Knud,

Tak for dit forslag; men problemet var netop at IE 6.0 ikke reagerede på
det, når man gør det du foreslår.
Som flere i denne konf. skriver, så åbner IE 6.0 blanke vinduer - og der var
flere unoder.
Det hjalp heller ikke at rydde op i cookies mv.

Ved du noget om, hvordan man får IE 6.0 til at vise CSS (stylesheets)
korrekt?

nvh. Per

Fra : Martin Christensen

Dato : 10-03-02 16:57