Billedproblemerne i IE 6.0 løst!
Fra : Benny Andersen

Dato : 09-03-02 03:35

Jeg tror at jeg har fået løst problemerne med at få vist ALLE billeder
hver gang i IE 6.0

Jeg gjorde først det at jeg gik i Vis>tegnsæt>automatisk valg - det hjalp
LIDT
derfor fik jeg den ide at det MÅTTE have et eller andet med skriften at
gøre.

Så valgte jeg: Vis>tekststørelse>mindre (inden stod den i "mellem") og hokus
pokus
problemet er (tilsyneladende) løst.

Hvordan sku man da osse kunne regne det ud sådan bare lige...

mvh benny a

Fra : Kasper Okkels

Dato : 11-03-02 09:37

> [...]
hjalp
> LIDT
> derfor fik jeg den ide at det MÅTTE have et eller andet med skriften at

Din procedure hjalp desværre ikke mig. Det er mig virkelig en gåde, hvorfor
problemet skal være der. Jeg kan (næsten) altid få en side vist korrekt ved
at ændre tegnsættet til Vesteuropæisk (Windows). Explorer 6.0 kan dog bare
ikke huske den indstilling næste gang en side vises. Øv øv øv!

/Kasper
(Win98, ingen firewall, Norton AntiVirus, geninstalleret/repareret
installation 7-8 gange)