Mystisk Nokia 3310 ??
Fra : Peer Krogh Petersen

Dato : 08-03-02 22:54

Go´ aften med jer.

Min Nokia 3310 er begyndt at skabe sig.

Efter indtastning af PIN slukker displayet. (Under indtastning virker
display).

Ellers fungerer telefonen ok - selvom den er svær at betjene uden noget i
displayet - gad vide hvem der ringer

Telefonen er købt 190102 og har fungeret godt indtil idag. Softwaren er
version 5.03 - hvis det hjælper noget.

Jeg har hørt om masser af problemer med Nokia 3310 - så jeg må nok finde en
anden model eller leverandør.

mvh

Peer

Fra : www.Mobilunlock.Dk

Dato : 08-03-02 22:59

Det lyder som display problemer...
Brug dit garantibevis = : o)

Med Venlig Hilsen
Dragan
= : o)

Mobilunlock
www.mobilunlock.dk
Mobilunlock@Hotmail.Com
Tlf. (+45) 61182646

Fra : Peer Krogh Petersen

Dato : 08-03-02 23:16

Jeg må prøve at løbe Teledanmark på dørene i morgen.

Sørgeligt at der så mange "mandags-3310" i omløb

Fra : SKA

Dato : 09-03-02 19:44

Det er desværre et meget kendt problem - du er ikke den første der oplever
denne form for kvalitet fra Nokia.

mvh
Søren