civilization III ( hjælp)
Fra : Michael

Dato : 08-03-02 21:07

i starten hvor der vises forspil til spillet køre det godt nok men der efter
går spillet i sort og der kan kun høres lyd fra spillet det er helt sort
hvad kan det være
jeg bruger xp. og mit grafik kort er gefores 2 64 mb ram håber der er en der
kan hjælpe
på forhånd tak
Michael Nielsen
michaeldam@stofanet.dk

Fra : ASKF

Dato : 09-03-02 03:30

Michael ytrede sig i <3c8919e8$0$260$ba624c82@nntp02.dk.telia.net> med
dette:

> [...]
>hvad kan det være
>jeg bruger xp. og mit grafik kort er gefores 2 64 mb ram håber der er en der
Kunne du ikke bruge mit svar på din sidste post?
<e7ih8ucgeqe3pv9fbqdskm8uc2djuqsm79@4ax.com>
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-03-02 09:52

"ASKF" <askf@_NOSPAM_post.com> skrev:
> Kunne du ikke bruge mit svar på din sidste post?
> <e7ih8ucgeqe3pv9fbqdskm8uc2djuqsm79@4ax.com>

HUSK news: foran

Således:

Venligst
Mikael

Fra : ASKF

Dato : 09-03-02 21:06

Mikael Nørrelund Andersen ytrede sig i
<3c89cd4a$0$37701$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> med dette:

>HUSK news: foran
>
>Således:

Ja, jeg skal gerne prøve at huske det til en anden gang. Jeg kom i tanke
om det efter at jeg havde svaret, men sådan er det når man ikke har
brugt OE længe, så glemmer man dens unoder
Allan Stig Kiilerich Frederiksen