MS Windows
briani 27239
Win 98/ME og Win XP på samme partition??
Fra : Brian Thomsen

Dato : 08-03-02 18:57

Hej Alle

Jeg har Windows XP installeret på min HD (Kun 1 partition)! Kan det lade sig
gøre at installere windows 98 eller ME på samme partition, uden de
konflikter med hinanden??

--

Mvh.

Brian Thomsen
brian-th@worldonline.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-03-02 20:22

Nej.

Fra : Hanzen

Dato : 08-03-02 21:07

"Brian Thomsen" <brian-th@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sig
> gøre at installere windows 98 eller ME på samme partition, uden de

Jeg har prøvet at have Win2000 og WinME på samme partition.
Det gav ingen problemer, selvom alle eksperter siger det ikke dur.
--
hilzen
Hanzen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-03-02 12:11

Spørgsmålet er ikke om det går galt, blot om hvornår det gør.
Årsagen er at nogle biblioteker bliver det C:\programmer\fælles filer\
Og før eller siden vil der blive installeret en "fælles" fil som ikke
virker i begge OS'er.

Fra : Hanzen

Dato : 09-03-02 14:30

> [...]
> Årsagen er at nogle biblioteker bliver det C:\programmer\fælles filer\
> Og før eller siden vil der blive installeret en "fælles" fil som ikke

Jeg kørte med det i over et halvt år uden problemer

--
hilzen
Hanzen