Frejas pels.
Fra : Carsten Thorsen

Dato : 27-01-01 21:19

Hej med jer alle.

Siden vi blev forældre til Freja og Frederik har vi haft mange spørgsmål, og
fået mange gode svar fra jer.
Men nu har vi igen et spørgsmål.

Freja er ekstemt langhåret, en rigtig lille uldtot. På Kattens Værn (hvor vi
fik dem) mente de at der var noget Norsk Skovkat i hende. ( ....og JA, vi
ved godt at hun ikke ER en N.S, da hun ikke har stamtavle m.m!)

Nå, men spørgmålet lyder: Hvordan plejer vi hendes pels bedst muligt??

P.F.T Lone og Carsten

P.S Ikke at vi havde tænkt os at udstille hende, men mere af ren og skær
nysgerrighed: Er det kun katte med stamtavle man kan udstille??

Fra : N/A

Dato : 28-01-01 00:30

Fra : Carsten Thorsen

Dato : 28-01-01 00:30

Hej Grit.

Tak for svaret og tippene. Dem vil vi følge!
V.H Lone og Carsten