MS Windows
briani 27239
Patch til sikkerhedshul i Internet Explore~
Fra : -=Madsen=-

Dato : 08-03-02 17:45

Hej NG nogen som ved om de patch so findes i linket er gode nok ?

http://www.simlock.dk/temp/patch/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 08-03-02 19:28

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message
> Hej NG nogen som ved om de patch so findes i linket er gode nok ?
> http://www.simlock.dk/temp/patch/

Ja, det er de.
Heldigvis bruger jeg Oprea i stedet for IE, men selvfølgelig må der ikke
være sådanne huller i Windows... fy! MS

- Lars

Fra : El Capitano

Dato : 08-03-02 19:43

Mærkeligt at MS ikke har kunnet fremstille disse patch som beskrevet her
?????
Kan de virkelig virke?

Venlig hilsen
EC

Fra : Karin Hansen

Dato : 11-03-02 10:44

"El Capitano" <elcapitano@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Mærkeligt at MS ikke har kunnet fremstille disse patch som beskrevet her
> ?????
> Kan de virkelig virke?

På mit arbejde har vi også selv lavet et patch til registreringsdatabasen.

Mvh. Karin