MS Windows
briani 27239
Sortering af Start/Programmer
Fra : James

Dato : 08-03-02 17:26

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor, at win2k ikke kan sortere
programgenvejende inde under "Start/Programmer/"
Hvis jeg højreklikker på baren forneden, vælger "Properties", faneblad
"advanced" findes der en knap der hedder "Re-sort", men den sortere kun
nogle af programgenvejende.
Kan det virkelig passe at man skal sortere dem manualt ?
Mvh. James.

Fra : Madsen

Dato : 08-03-02 18:26

James skrev:

> Kan det virkelig passe at man skal sortere dem manualt ?

Gå ind i Start > Programmer og højreklik et eller andet sted inden for
det vindue hvor du kan se genvejene til alle dine programmer. Vælg så
'Sorter efter navn.'

Madsen.