MS Windows
briani 27239
Kan hukommelsen måles?
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 08-03-02 17:11

Min Okipage 4W plus/4m vil ikke printe. Jeg har Windows 98 SE og
vil vide, om jeg kan måle, hvad de enkelte programmer og hardware
bruger af hukommelse. Jeg har installeret 96 mg Ram, og
fabrikanten (Oki) siger, at printeren alene behøver 16 mg. Kan
printeren virkeliig mangle hukommelse? Fiorsøg på at udskrive en
test er virkningsløs. Det samme gælder en udskrift fra
notesblokken. Venlig hilsen Jørgen Jensen

Fra : Bille1948

Dato : 08-03-02 17:58

"Jørgen Jensen" skrev d. 08-03-02 17:11 dette indlæg :
> [...]
> test er virkningsløs. Det samme gælder en udskrift fra
> notesblokken. Venlig hilsen Jørgen Jensen

Tag et kig på dette program, der kan vise, hvad hver enkelt proces
bruger, og du kan ændre på de forskellige processers prioritet.

http://www.iarsn.com/index.html#/download.html

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Madsen

Dato : 08-03-02 18:29

Jørgen Jensen skrev:

> Jeg har installeret 96 mg Ram, og fabrikanten (Oki) siger, at
> printeren alene behøver 16 mg.

Det kan ikke passe. Hvordan skal man definere 16 eller 96 milligram
ram? :)

Madsen.