? til Baldur 2
Fra : sakket

Dato : 08-03-02 16:32

Hej Gruppe.

Jeg har et spørgsmål til Baldur II : SOA. Jeg er allerede igang med at
spille SOA, og ønsker at spille TOB bagefter. Tilføjer TOB noget til SOA så
jeg skal installere TOB med det samme? og kan man overhovedet det? Eller
skal jeg spille SOA færdig først og SÅ installere TOB?

Håber på respons

--
take care
sakket

Fra : Ian Thomsen

Dato : 08-03-02 17:03

Hvis du installere Tob så tilføjes der en by som jeg mener der hedder
Watchers Keep + du kan komme højere op i level så du kan sagtens installere
den med det samme

Fra : sakket

Dato : 10-03-02 16:14

Tak for svaret