Skærme
Fijala 3554
TFT skærme
Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 08-03-02 16:32

Er de nye TFT skærme til at spille på uden at det hele ser dobbelt ud.

Mvh
Thomas

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 11-03-02 11:08

Hej

Thomas Strøm Larsen wrote:

> Er de nye TFT skærme til at spille på uden at det hele ser dobbelt ud.
Yep - kører med ADI S710 - det spiller bare.

Hold dig til max 40ms - gerne ned på 25ms i reaktionstid.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk (also in english - auch in deutsch)

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 15-03-02 13:15

Lyder godt. Så er det nok en tft jeg skal ud og have her om et pr mdr.

Mvh
Thomas