hjemmesiden
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 08-03-02 15:41

Jeg har været så "kvik" at forlægge brugernavn og password til gruppens
hjemmeside. En der kan hjælpe, pleaaaaaase *S*

M.v.h.
Lise (og Harry der har vrælet hos dyrlægen lige siden han kom ud af
bedøvelsen og på vejen hjem og nu bare er meget glad for at være hos sin
madskål *S* og Uther, der formentlig ikke tilgiver sin mor foreløbigt over
at være blevet skaldet på maven *S*)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-03-02 16:04

Øhm da det er helt dit eget brugernavn og password, bliver det lidt svært at
hjælpe - da vi jo ikke kender dit.
Men måske Jette kan hjælpe

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 08-03-02 17:43

Ahh, troede at det var det til den anden side med billeder, my mistake *S*

M.v.h.
Lise

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a6ajpk$gn2$1@sunsite.dk...

Fra : Jette

Dato : 08-03-02 20:00

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" skrev:
> Ahh, troede at det var det til den anden side med billeder, my mistake *S*

.... men skulle password'et til vores hjemmeside en dag smutte, kan man bare
trykke på "Login" og udfylde Glemt-password-formularen. Så bliver brugernavn
og password sendt til din email med det samme

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Anita Christensen

Dato : 08-03-02 17:54

Mener også at det er Jette der kan hjælpe hvis det er til gruppens
almindelige hjemmeside, men hvis det er billedsiden på Webshots, der menes
er URL'en
http://community.webshots.com/user/dkfritiddyrkat

brugernavn til login: dkfritiddyrkat
password: miauw

Mange hilsner
Anita

Fra : Denise

Dato : 08-03-02 17:50

Hej Lise
Hjemmesiden er jo www.dk-fritid-dyr-kat.dk og derinde opretter du selv din
brugerid og password og kan så lægge dine og kattenes profiler og billeder
op. Det er Jette der har stået for al udviklingen.
Den anden, kalder vi billedsiden , http://www.webshots.com og bruger er
dkfritiddyrkat og password er miauw. Det er Lisbeth der har foranlediget det
og her kan vi oploade billeder, så man ikke behøver gøre det til binær, som
alle ikke kan se. Og man kan så sende linket til folk (hvis linket er langt
kan man så bruge makeashorterlink - igen Lisbeths ide, på
http://www.makeashorterlink.com/ paster man et langt link ind og får så en
kortere retur, som man kan sende den til folk.
Lige for at opsummere og til nye brugere og gamle der har glemt det.
Hilsen Denise

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3c88cda5$0$97462$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 08-03-02 18:28

Har fundet ud af det og har nu oprettet profil og katte og lagt billeder ind
af dem, der kan vises p.g.a. størrelse. Hvis der er en, der har et godt råd
om formindskelse af billeder fra en photocd, så modtages det med kyshånd.
Vil da gerne have billeder i af de 2 sidste *S*

M.v.h.

Lise (der vistnok lige skal ind og hvile sig lidt efter at have hørt på
Harrys glædesråb over at være kommet hjem i næsten 3 timer *S*)

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-03-02 18:32

> [...]
> om formindskelse af billeder fra en photocd, så modtages det med kyshånd.
> Vil da gerne have billeder i af de 2 sidste *S*

På langt de fleste Photo-cd'er man får fra fotohandleren, er der er et lille
billedbehandlingsprogram på, som man så kan bruge til (simpel) redigering -
fx forstørre/formindske, beskære osv. Kig lige om det mon ikke skulle være
et sådant på.
Ellers er du velkommen til at sende mig billederne på camilla@burmese.dk (du
kan ikke bare trykke "besvar afsender", for så går de til jubiimailen med
begrænset plads mv.).

Mvh. Camilla

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-03-02 23:08

Hej Lise

*fnis* når du har oz et kat, der bruger sengen som krattebræt. (Harry)
Dixietøsen hun har en dårlig vane, med at kradse i sengestolperne - og vi er
ret så øm over den seng, for det er sådan en lækker træting. Vi har forsøgt
at løse problemet *LOL* ved at binde små kradsebrætter på stolperne med
sejlgarn. *G*
Godt det kun er os selv som ser det, for det ser ret komisk ud. Men gør alt
for at tingene bliver skånet *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : AEK

Dato : 08-03-02 22:49

Hej Lise !

Jeg har lige set et billede af Quincy på vores hj. side i gruppen.
Uhmmmm, hvor er han lææææækker.
Bliver du træt af ham eller han af dig - så står vi klar i Esbjerg med åbne
arme....*S*

/ Anya.

Fra : Lindes

Dato : 10-03-02 11:15

Hej Lise

Jeg har lige været inde og læse din profil, og blev meget nysgerrig..
Du skriver at du samler på Barbiedukker og bor på Frederiksberg.. -er
det dig som har et vindue ud til gaden i nærheden af Borupsallé188
?? - for så har jeg sommetider stået og beundret alle dine dukker, når
jeg har været på besøg hos min søster der bor på Borupsalle´..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 10-03-02 19:04

Hej Charlotte

> [...]
> ?? - for så har jeg sommetider stået og beundret alle dine dukker, når
> jeg har været på besøg hos min søster der bor på Borupsalle´..

Nej, desværre ikke, det du der ser på er Barbiemuseet, som er ejet af en
privat samler, som desværre ikke er mig. Hun har over 3.000 *S*

M.v.h.

Lise

Fra : Lindes

Dato : 10-03-02 19:19

> Nej, desværre ikke, det du der ser på er Barbiemuseet, som er ejet
af en
> privat samler, som desværre ikke er mig. Hun har over 3.000 *S*

Det var da ellers noget af en samling, jeg vidste ikke at der var så
mange - men jeg har også kun stået og kigget udefra..
Jeg synes ellers lige det passede vældig godt på din profil Lise.. du
ved en masse Barbiedukker, Frederiksberg osv., så jeg tænkte "Yen, det
sted kender jeg da"...

Med venlig hilsen
Charlotte