hvad hedder den ?
Fra : Bent F.

Dato : 08-03-02 15:17

Hej alle

Jeg har flere gange i radioen hørt en melodi, i omkvædet synges: "stay stay"
jeg tror nummeret bliver sunget af en dansk pige, jeg ved godt det ikke er
meget at gå efter,men måske er der en der kan genkende den.

MVH Bent

Fra : Nick Christensen

Dato : 08-03-02 15:31

> Jeg har flere gange i radioen hørt en melodi, i omkvædet synges: "stay
> stay" jeg tror nummeret bliver sunget af en dansk pige, jeg ved godt det

"Stamina feat. Lois - Stay With Me"

God week-end !! :)

Fra : Ingrid

Dato : 08-03-02 15:32

Den hedder Stay og er sunget af Louis, og kommer fra filmen Anja & Viktor

http://hik2.jubii.dk/

Ingrid
http://tv2blog.blogspot.com

Fra : Eddi_Delfin

Dato : 08-03-02 18:58

Men hvis du er et par år længere tilbage, end Lois' udgave, så er det
sikkert Stay med Ann-louise - som bl.a. er skrevet af Per Gessle, den ene
halvdel af Roxette.