MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP Study-edition?
Fra : -=Efil=-

Dato : 08-03-02 15:18

Hvis jeg køber en upgrade til min win98 (Win98 -> WIN XP PRO) i
Study-edition (695,-).
Må jeg så både lægge den på min Stationære- og bærbare-pc?
Eller følger licensen kun den enkelte pc, så jeg er nødt til at købe 2
eksemplarer?

Studerende ThomasT

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 08-03-02 15:25

"-=Efil=-" <Nospam@nospam.pl> skrev i en meddelelse
> [...]
> Må jeg så både lægge den på min Stationære- og bærbare-pc?
> Eller følger licensen kun den enkelte pc, så jeg er nødt til at købe 2

Iflg. Microsoft: een licens pr. maskine.

Husk at XP skal aktiveres hos MS, og det vil du jo så skulle fra 2 vidt
forskellige maskiner.....

--
Mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 800 vitser!!!)