Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Min ie6.0 fryser uafbrudt
Fra : poul møller

Dato : 08-03-02 15:17

I en lille uges tid har min internet explorer 6.0 fået maskinen til at
gå kold - og ind imellem lavet underlige delvise skærmbilleder.

Jeg har tjekket for vira, der skulle ikke være nogen.

jeg har også prøvet at geninstallere ie6.0, men jeg får valget om at
acceptere, at den allerede er, eller at fortsætte installationen,
hvilket ender i en ny frysning.

Med andre ord; jeg er på den. Er der nogen der vil være rar at
hjælpe?

Med venlig hilsen
Poul Møller

Fra : El Capitano

Dato : 08-03-02 19:39

Hvilket styresystem bruger du?
EC
"poul møller (slet Z4HFV)" <pmoller@Z4HFVmail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3c88c7e6$0$87625$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Per Thykjær Jensen

Dato : 09-03-02 05:13

Hej Poul,

Jeg har også oplevet IE 6.0 som ustabil.
Men da jeg ville afinstallere programmet, var der en repairknap.
Den trykkede jeg på.

Nu kører det nogenlunde; men IE 6.0 viser ikke stylesheets korrekt.
Har nogen et bud på, hvorfor?

Per.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-03-02 05:29

Sat, 9 Mar 2002 05:12:45 +0100, skrev "Per Thykjær Jensen"
<per.thykjaer@jensen.mail.dk>:

>Nu kører det nogenlunde; men IE 6.0 viser ikke stylesheets korrekt.
>Har nogen et bud på, hvorfor?

Hvad viser den ikke korrekt, stylesheets i almindelighed eller
nogen specielle ting?

Det er stadig ikke al css2, der er understøttet i browserne.

PS. Læs gerne min signatur og
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Per Thykjær Jensen

Dato : 09-03-02 22:20

Hej Knud,

Fonte gengives i forkerte størrelser og classes lader ikke til at være
understøttet. Det burde være standard CSS...

mvh. Per.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-03-02 22:34

Sat, 9 Mar 2002 22:20:11 +0100, skrev "Per Thykjær Jensen"
<per.thykjaer@jensen.mail.dk>:

>Fonte gengives i forkerte størrelser og classes lader ikke til at være
>understøttet. Det burde være standard CSS..

Jeg har ingen problemer i min IE 6 udover, at som nævnt enkelte
ting ikke er understøttet endnu, men det er mere specielle ting,
som f.eks. content.

Har du en side, hvor det ikke virker i IE 6?

PS. Du glemte vidst at læse