Tables.. eller hva?
Fra : Naxoc

Dato : 08-03-02 14:22

Hej!
Jeg sidder og bikser med min egen hjemmeside der gerne skulle være nem at
opdatere. Jeg vil gerne have sådan nogle pæne kasser til min tekst som der
er på f.eks. www.mozilla.org . Hvordan laver jeg dem? -Jeg her smugkigget
lidt på deres kildetekst, men jeg mister overblikket. Jeg vil gerne bruge
CSS på min side -er der en måde at definere tabellerne i CSS, så tabellerne
måske ikke bliver så sarte?

Tak :)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-02 23:14

Fri, 8 Mar 2002 14:22:22 +0100, skrev "Naxoc"
<krag.cam@wanadoo.dk>:

>Jeg sidder og bikser med min egen hjemmeside der gerne skulle være nem at
>opdatere. Jeg vil gerne have sådan nogle pæne kasser til min tekst som der
>er på f.eks. www.mozilla.org . Hvordan laver jeg dem?

Prøv at kig på
<http://www.thenoodleincident.com/tutorials/box_lesson/boxes.html>,
det er om hvordan du gør i css.