Hjælp ønskes til Winkip
Fra : Finn Frederiksen

Dato : 08-03-02 14:11

Hej,

jeg var så uheldig at min computer døde, men var så samtidig så heldig, at
jeg har backup af mine data på en anden computer.

Nu skulle jeg gerne have importeret en FT, jeg er igang med. Men det kan jeg
ikke finde ud af. FT'en blev exporteret og filerne lagt over på en computer
2. Nu vil jeg gerne have FT'en tilbage til computer 1, men jeg kan ikke
importere dokumentationsfilen. Jeg har prøvet at læse Winkip vejledningen,
og der står godt nok noget om problemet, men det kunne ligeså godt være
græsk, for jeg kan stadig ikke finde ud af, hvad jeg skal gøre for at
importere FT'en og dokumentationsfilen. Det har nok et eller andet at gøre
med bruger-id, men jeg savner en trin for trin vejledning.

Med venlig hilsen

Finn Frederiksen

Fra : Hans Martin Laustsen

Dato : 08-03-02 15:22

Den Fri, 8 Mar 2002 14:10:45 +0100, Finn Frederiksen skrev:

> [...]
>importere FT'en og dokumentationsfilen. Det har nok et eller andet at gøre
>med bruger-id, men jeg savner en trin for trin vejledning.

http://www.winkip.dk/vejl/default.html er der en vejledning for
import af FT i WinKip m.m.

Venlig hilsen

Hans Martin Laustsen