Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan man leje et fotostudie nogle få t~
Fra : Jens Norre

Dato : 08-03-02 10:11

Til brug for foto-optagelser har jeg brug for af og til at leje et
fotostudie i Københavnsområdet et par timer af gangen; er der en der
ved hvor der er et sådant??

Fra : Langgaard

Dato : 08-03-02 10:42

Hej

Igen, igen, brug dog landets fotoklubber, de fleste har atelier og et års
kontigent kan blive til en masse timers fornøjelse !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Lars Møller Fotograf~

Dato : 13-03-02 22:02

Hej Jens.

Flere fotoklubber har studie til medlemmernes eget brug - bl.a. Køge Foto
Klub - www.renholtfoto.dk/kfk.
Vi har desuden et transportabelt studie (3 flash, stativer, baggrund mm.)
til udlejning på korttidsbasis.

MVH

Lars Møller
Renholt Foto
56652260
www.renholtfoto.dk

Fra : Jørgen Angel

Dato : 13-03-02 23:53

Jens Norre <jensnorre@yahoo.dk> wrote:

> Til brug for foto-optagelser har jeg brug for af og til at leje et
> fotostudie i Københavnsområdet et par timer af gangen; er der en der
> ved hvor der er et sådant??

Fotoklubben Downstairs ligger lige ved Østerport Station. For 200 kr. om
måneden får du adgang til både studio og mørkekammer.
Ring til Peter Jakobsen 46150245 eller Claus Carlsen 35424012 og hør
nærmere.

Med venlig hilsen

Jørgen Angel