CMR2 Spil online
Fra : Poulsen

Dato : 08-03-02 08:21

Jeg har set der er flere, som ikke kan få Colin Mcrae Rally 2.0 til at virke
over Internettet.
Der findes en Patch der hedder CRM2Patch109exe. Den virker til Internettet.
Desuden kan man brænde en kopi af CMR2 CDén og bruge den på PC nr.2 i
netværket, men kopien virker kun til netværk.
Kan I ikke finde Patchen et andet sted, så send mig en Mail, så skal jeg
sende den til Jer.

Mvh.
kim@poulsen.tdcadsl.dk

Fra : Frenjon

Dato : 08-03-02 17:32

Øhh - jeg var een af dem der spurgte omkring CMR2 over nettet - jeg har 109 patchen og det vil altså
stadig ikke virke på nettet..

Se min post her:
Skal dette spil bruge nogle specielle porte eller kan det simpelthen ikke spilles over internettet?

Det virker fint over LAN med TCP, men når man søger efter sessions på en IP på "nettet" kommer der
intet..

Nogen der ved hvor man finder mere info måske?

-Frenjon

Du må MEGET gerne svare på den...

-Frenjon