Towers i AOE2
Fra : Oliver Nielsen

Dato : 08-03-02 07:50

Hvis der er nogen der har spillet Age of empires 2. Kan i fortælle mig
hvordan man kan få nogen mand i det towers man bygger.Hvis man klikker
på den kan man se at der kan være 5 mand.Men jeg kan bare ikke få nogen
derind.

Og en ting til.Den der Trebuchet skulle kunne rydde skove og træer står
der.Det kan jeg bare ikke få den til.

Fra : Simonsen

Dato : 08-03-02 10:50

"Oliver Nielsen" <stony1@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan man kan få nogen mand i det towers man bygger.Hvis man klikker
> på den kan man se at der kan være 5 mand.Men jeg kan bare ikke få nogen

Hej Oliver
Du skal indramme personer + tower og klikke på en "dør" der kommer frem i
højre hjørne
men det er ikke alle der kan gå i toweret, feks ikke ryttere.

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 08-03-02 11:37

On Fri, 8 Mar 2002 06:49:47 +0000 (UTC), "Oliver Nielsen"
<stony1@e-mail.dk> wrote:

> [...]
> hvordan man kan få nogen mand i det towers man bygger.Hvis man klikker
> på den kan man se at der kan være 5 mand.Men jeg kan bare ikke få nogen

Først vælger du de mænd, du vil sætte derind, og så holder du Alt (så
vidt jeg husker) nede, mens du klikker på tårnet.

> Og en ting til.Den der Trebuchet skulle kunne rydde skove og træer står
> der.Det kan jeg bare ikke få den til.

Du skal vist klikke på Ground Attack knappen og derefter hvor den skal
angribe.

- Thomas

Fra : Oliver Nielsen

Dato : 08-03-02 12:18

Tusind tak for jeres svar.

Nu ved jeg hvrodan man skal gøre.Men det er da ikke særligt smart lavet.
Det ville jo være logisk og meget nemmere, hvis man bare marekede en
archer og højre klikkede på tower.

Har I nogen ideer til hvor man kan finde en masse tips til AOE2?

Fra : Highlander

Dato : 08-03-02 20:05

> [...]
> archer og højre klikkede på tower.
>

> Har I nogen ideer til hvor man kan finde en masse tips til AOE2?

Tit har spilproducenten en site man lige kan tjekke .
men prøv disse, det er nemmer end selv at søge ......

http://www.microsoft.com/games/conquerors/related_links.asp?f1=no

http://www.rtscentral.com/readPosting.asp?PostingId=682470

der er iøvrigt flere ng som udelukkende er til AOK
bl.
microsoft.public.games.ageofking
og alt.games.......
og der er også meget info på MFO om bl.a aok

Highlander

Fra : MrCoolkid

Dato : 08-03-02 23:46

jeg mener at man inde i options kan slå noget til der one click play eller
noget lignende så kan du nøjes med at vælge en archer og højreklikke på
tårnet

MVH

Asbjørn Davidsen

Highlander <Highlander_dk@hotmail.com> skrev i en