Prøver igen
Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 27-01-01 20:15

Hej,

Hvordan sættes FormMail op til at sende afsenderens navn?? Og ikke
serverens navn??

Med venlig hilsen
Finn Jensen
http://www.shannon-fly-dressing.dk/

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-01-01 01:17

Finn Jensen [Shannon Fly Dressing] <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev...
> Hvordan sættes FormMail op til at sende afsenderens navn?? Og ikke
> serverens navn??

Hej Finn

Dette virker på min udbyders server - dermed ikke sagt, at det vil virke hos
dig...
Jeg har i øvrigt tidligere afvist, at det kunne lade sig gøre - men nu har
jeg altså selv lavet et formular hvor afsenderens e-mail (eller rettere, den
e-mail adresse afsenderen indtaster!!) kommer som afsender..

<form action="http://formmail.min_udbyder.dk/formmail.pl" method="post">
<input type="hidden" name="subject" value="Bestilling">
<input type="hidden" name="recipient" value="din@email.dk">
<input type="hidden" name="return_link_title" value="Bestilling">
<input type="hidden" name="return_link_url" value="http://www.din_url.dk">
<input type="hidden" name="required" value="email">

"Bestilling" står der, fordi min formular hedder bestilling...
"retur_link_url" bruges til at lave et link tilbage til siden (kommer
nederst på min bekræftelsesside).
"email" er navnet på mit felt, som det, der vises som afsender - husk at
kalde feltet det samme som du skriver i value

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 28-01-01 08:20

On Sun, 28 Jan 2001 01:16:57 +0100, "Camilla Scharff"
<camischa@jubiimail.dk> wrote:

>Dette virker på min udbyders server - dermed ikke sagt, at det vil virke hos
>dig...

Hej Camilla,

Tak for scriptet. Forløbig kunne jeg ikke bruge det til noget da jeg
ligger på en FrontPage Server og bruger det indbygget FormMail script
som FrontPage har med. Det er dette script som jeg gerne ville have
til at fremkomme med afsenderens navn ell. mailadr.

Det skulle du vel ikke vide hvordan det lader sig gøre??

Matt´s FormMail kan jeg godt finde ud af

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-01-01 12:59

Så skulle du ikke skrive at du anvender FormMail når det er FP's mail
funktion du anvender.
Til dit spørgsmål. Det er ikke muligt.