MS Windows
briani 27239
Outlook problem
Fra : PRESTIJ

Dato : 08-03-02 00:10

Hver gang jeg klikker på ikonet går der ca. 20 sekunder før det starter op
og henter mails.
Dette har jeg aldrig været ude for. Jeg har brugt XP i lang tid. Den
startede først med det igår.

Hvad kan det være??

Fra : Gevaldi

Dato : 08-03-02 00:09

"PRESTIJ" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse news:a68rns$clac7$1@ID-101693.news.dfncis.de...
> [...]
> og henter mails.
> Dette har jeg aldrig været ude for. Jeg har brugt XP i lang tid. Den

Det kan være at du skulle spørge her:

FUT

/Gevaldi

Fra : Madsen

Dato : 08-03-02 01:54

Gevaldi skrev:

> Det kan være at du skulle spørge her:

Ja, hvis det er Outlook Express der tales om, men det er jo langt
fra sikkert. Der nævnes kun Outlook. Outlook og Outlook Express er
to forskellige programmer.

Madsen.

Fra : Gevaldi

Dato : 08-03-02 08:54

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:Xns91CB1363AEE40copy.if.you.wish@130.133.1.4...

> Ja, hvis det er Outlook Express der tales om, men det er jo langt
> fra sikkert. Der nævnes kun Outlook. Outlook og Outlook Express er
> to forskellige programmer.

Yes, men "PRESTIJ" har brugt OE 6
til at sende med, så gik jeg ud fra.....

/Gevaldi

Fra : Madsen

Dato : 08-03-02 13:31

Gevaldi skrev:

> Yes, men "PRESTIJ" har brugt OE 6
> til at sende med, så gik jeg ud fra.....

Ja til at sende et news-indlæg med, men der tales om e-mails som lige
så godt kan foregå i Outlook.
Grunden til jeg nævner det er at der er mange mennesker der åben-
bart ikke er klar over at der er himmelvid forskel på Outlook og
Outlook Express. Et kig i gruppen som omhandler Outlook Express vil
afsløre det.

Madsen.

Fra : Fam. Böhlers

Dato : 10-03-02 11:05

Et lille inlæg!!

Kan man bruge Outlook (microsoft outlook) til at sende og modtage
nyhedsgrupper?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-03-02 11:29

Sun, 10 Mar 2002 11:05:24 +0100, skrev "Fam. Böhlers"
<75568799@mail.dk>:

>Kan man bruge Outlook (microsoft outlook) til at sende og modtage
>nyhedsgrupper?

Nej/Ja.

Du bruger Outlook Express til at læse news med, men der en knap i
Outlook, som hedder news, så det bliver integreret i Outlook,
hvis det er ver. 2000 eller XP.

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-03-02 11:48

Nej. Men du kan bruge Outlook Express eller du kan skaffe dig en
ordentlig newsreader såsom Agent (Free Agent) http://www.forteinc.com/