Tror i at det gør noget at ?
Fra : Conni

Dato : 07-03-02 23:34

Hej Alle_
Tror at det gør noget at når jeg laver sider i frontp. at lænkene
kun vil vises i eksempel, der virker det men ikke i normal. Jeg
har prøvet at starte op med at sætte mapper ind i navigation
først.
Conni

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-02 23:41

Thu, 7 Mar 2002 22:34:18 +0000 (UTC), skrev Conni
<nicondoes@yahoo.dk>:

>Tror at det gør noget at når jeg laver sider i frontp. at lænkene
>kun vil vises i eksempel, der virker det men ikke i normal.

For at du kan følge links i normal visning, så skal du klikke på
[Ctrl] + [Enter].
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Camilla Scharff

Dato : 07-03-02 23:49

> For at du kan følge links i normal visning, så skal du klikke på
> [Ctrl] + [Enter].

Du mener, at man skal holde [Ctrl] nede når man klikker, ikke...? - eller
man kan højreklikke og vælge "Følg hyperlink".

- Og til Conni, man kan se, hvor linket fører hen ved at kigge i statusbaren
(nederst i skærmbilledet), når man holder musen hen over linket - og man kan
se, at der er tale om et link, da FP lader en tekst-boks (hvor der står
"Brug Ctrl+klik for at følge hyperlink") komme til syne, når man er på et
link.

Mvh. Camilla

Fra : connie

Dato : 08-03-02 07:51