MS Windows
briani 27239
Windows Messenger
Fra : DonE

Dato : 07-03-02 23:28

Hej NG
Hvorfor kan jeg ikke sende filer i Windows Messenger?
Jeg kan modtage. Har WinXp Pro. Dk. StofaNet.
Firewall er slået fra! Hvad gør jeg?????
/DonE

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 08-03-02 00:05

Jeg har samme problem. Så jeg er også interesseret:)

Sune

mail: sunegn@ostenfeld.dk

Fra : Caines

Dato : 08-03-02 09:41

Prøv at slå et smut forbi news:telia.internet.stofa det har noget at gøre
med om man har fast eller dynamisk IP.

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 08-03-02 16:15

Få en dynamisk ip. så kan det lade sig gøre.

Mvh
Thomas