MS Windows
briani 27239
XP phone home!
Fra : Bo Illum Jørgensen

Dato : 07-03-02 20:59

Hej Alle,

Jeg er totalt amatør, hvad angår de mere tekniske dele af pc-betjening, så
jeg må be' om lidt hjælp her:
Hvad er det i min xp-home-opsætning der gør, at der ringes vilkårligt til
min internetudbyder. Det sker f.eks,
når jeg åbner en ganske almindelig mappe.
Jeg har været inde i forskellige "egenskaber" og der forsøgt at finde
fejlen, men uden held.
Længere inde har jeg prøvet at deaktivere autopkald, men det hjalp heller
ikke -
mine evner er udtømt.
Jeg har i øvrigt også lidt problemer med lyden, når jeg afvikler enkelte
CD-romspil. Det skratter noget på dele af spillene, mens andre lyder ok.
Spilproducenten Savannah oplyser, at der generelt er problemer med lyden på
XP - har andre oplevet det?

Med venlig hilsen
Bo Jørgensen