Hvordan får jeg en hjemmeside??
Fra : Sla

Dato : 07-03-02 20:59

Jeg er worldonline kunde. Har man ikke en gratis hjemmeside når man er kunde
hos dem?? Hvordan får jeg aktiveret denne og skrevet lidt simpel tekst plus
min e-mail adresse?

Pp

Fra : Flemming Jensen

Dato : 07-03-02 21:06

"Sla" <sla2001se@yahoo.com> wrote in message
> [...]
kunde
> hos dem?? Hvordan får jeg aktiveret denne og skrevet lidt simpel tekst

Aner ikke hvordan. Jeg er TDC kunde. Èn ting er jeg dog sikker på, dette er
ikke det rigtige sted at spørge!

FUT; Aner det ikke, men kig da på worldonline's side, se deres FAQ side
eller ring derind.

Mvh
FJ

Fra : KH

Dato : 07-03-02 21:26

"Sla" <sla2001se@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kunde
> hos dem?? Hvordan får jeg aktiveret denne og skrevet lidt simpel tekst

Hej "Sla"..

Gå ind på worldonlines hjemmeside og læs dig til mere..
Når du er kunde hos WOL.dk, har du allerede en hjemmeside...
Du mangler bare at fylde den ud..

Hvor finder jeg min hjemmeside?
Hvis du har en World Access konto, hedder din hjemmeside:
"http://home.worldonline.dk/~brugernavn/", hvor "brugernavn" er dit eget
brugernavn.
-som jeg fandt på deres site..

Held og lykke..

Mvh. Klaus.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-02 21:33

Thu, 7 Mar 2002 20:58:59 +0100, skrev "Sla"
<sla2001se@yahoo.com>:

>Jeg er worldonline kunde. Har man ikke en gratis hjemmeside når man er kunde
>hos dem?

http://www.worldonline.dk/index.html
under support => hjemmesider.

Står der ikke nok olpysninger der, så spørg i en intern
tiscali(wol)-gruppe.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Sla

Dato : 07-03-02 21:51

undskyld det dumme spørgsmål, men tak for hjælpen!

<1ijf8uguldoon36evpj33uvq2mgd84u93t@dtext.news.tele.dk>...

Fra : Ib

Dato : 08-03-02 16:46

Du har samtidig med tegning af dit abonnement fået tilsendt en mail på 7
sider, hvor det hele forklares, har du 'mistet' denne må du nok spørge hos
Tiscali, men min hedder http://home.worldonline.dk/~brugernavn, så din
hedder nok det samme.
prøv det og så din normale adgangskode

Sla wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> undskyld det dumme spørgsmål, men tak for hjælpen!

> [...]

KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud
og vind luksus webhoteller fra Wannafind
KLIK HER! => http://www.html.dk/editor