Americas sweethearts
Fra : Lasse Martin Jensen

Dato : 07-03-02 20:32

Hej ville bare lige fortælle at jeg har set AS og syntes den var ok, men en
anden ting var at jeg så den til 149 ,- i min lokale føtex og har læst på
www.dahf.dk at også elgiganten har den til 140,-.....er dette mon et træk
mod lidt lavere priser på nye dvd´er????? eller er det bare fordi at de
lyver på coveret at der skulle være 10 slettede scener, men der er faktisk
kun 4 ifølge cinemazone????
er der nogen der ved noget eller har kommentarer, så lad os(mig) høre?

Sincerely / Venlig Hilsen

Lasse M. Jensen

lmj@lmjonline.dk

Fra : Luhmann

Dato : 07-03-02 21:58

"Lasse Martin Jensen" <lmj@lmjonline.dk> wrote in message
> Hej ville bare lige fortælle at jeg har set AS og syntes den var ok

Med god vilje, ja så er den ok. Dog vil jeg mene at den i høj grad mangler
den underholdningsværdi jeg havde ventet mig med Billy Crystal på manus og
som medvirkende i filmen. I bedste fald er den en uintelligent,
pladderomantisk hollywoodproduktion med nogle heldige øjeblikke. Mest dog
småkedelig og uinteressant.

--
Mvh. Luhmann

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-03-02 10:22

"Luhmann" <viskestykket@FJERNhotmail.com> wrote in message
> [...]
> som medvirkende i filmen. I bedste fald er den en uintelligent,
> pladderomantisk hollywoodproduktion med nogle heldige øjeblikke. Mest dog

Jeg har ikke set filmen endnu, men den lyder skuffende ;( Normalt er Billy
Crystals film ganske morsomme. F.eks. syntes jeg Forget Paris og Analyze
This var ganske morsomme.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-03-02 08:34

> [...]

> kun 4 ifølge cinemazone????
> er der nogen der ved noget eller har kommentarer, så lad os(mig) høre?

Jeg vil da gå så vidt at sige at den ikke engang er 49,- værd.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Kim Dorff - CinemaZo~

Dato : 08-03-02 10:37

Lasse Martin Jensen <lmj@lmjonline.dk> skrev:
> [...]
> lyver på coveret at der skulle være 10 slettede scener, men der er faktisk

Jeg aner intet om diverse priskonkurrencer imellem de forskellige butikker,
men jeg tror nu ikke, at det er fordi de 'lyver' på bagsiden af coveret.
Og ja: Det er kun fire slettede scener, og ikke ti.

K.