Navne på nogle gode 2D platformsspil?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-03-02 20:02

Nemlig til den bærbare som ikke har 3D kort.

Mvh Thomas

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-03-02 20:17

On Thu, 7 Mar 2002 20:02:17 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote:

>Nemlig til den bærbare som ikke har 3D kort.

Tja, Worms er jo 2d, men jeg ved ikke om det er for tungt alligevel.
Lemmings er også et sejt 2d-spil

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : VIP

Dato : 08-03-02 01:14

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
| Nemlig til den bærbare som ikke har 3D kort.
|
| Mvh Thomas

Rayman tror jeg er 2d

VIP

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-03-02 11:21

Thomas Hjort wrote:

> Nemlig til den bærbare som ikke har 3D kort.

Et par af de lidt ældre kunne være:

Gods
Vikings
Lode Runner

Hvilken CPU har den bærbare? Hvis der er rimelig vil du formodentlig
sagtens kunne spille 3D spil som er lavet med Unreal enginen for den kan
nemlig oså køre i ren software mode! Du vil altså kunne spille: Unreal,
Unreal Tournament, Deus Ex, Wheel of Time, Undying og diverse UT mods
som StrikeForce, Infiltration...

Mvh

Bruno

PS. Der er også ældre 3D spil som ikke kræver 3D hardware. Terminator
Future Shock er for eksempel ret fedt.

Fra : Kefka

Dato : 08-03-02 11:55

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message
> [...]

[...]

> PS. Der er også ældre 3D spil som ikke kræver 3D hardware. Terminator
> Future Shock er for eksempel ret fedt.

Eller Duke Nukem 3D var da også et afsindigt underholdende spil!

Men af 2D-spil synes jeg især at følgende var gode:

Commander Keen 1+2+3+4+5+6
Jazz Jackrabbit 1+2

Kefka