MS Windows
briani 27239
Mappe-helvede
Fra : Ravn

Dato : 07-03-02 19:35

Davs jeg har 2 maskiner der kører xp.
Den ene kan jeg ikke få til at huske mappeindstillingerne.
Selv uden genstart glemmer den indstilllingerne.
Er det virkelig nødvendigt at smide xp ind igen?

Ville sætte pris på lidt hjælp.

Mvh Ravn

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-03-02 19:44

On Thu, 7 Mar 2002 19:34:52 +0100, "Ravn" <ravn66@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Selv uden genstart glemmer den indstilllingerne.
>Er det virkelig nødvendigt at smide xp ind igen?

Mappeindstillinger --> Vis --> Husk indstillingerne for hver mappe
(frit oversat fra engelsk)

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Madsen

Dato : 07-03-02 19:48

Lars Stokholm skrev:

> Mappeindstillinger --> Vis --> Husk indstillingerne for hver
> mappe (frit oversat fra engelsk)

'Husk hver mappes visningsindstillinger', tror jeg nok det hedder i
den danske WinXP. Det gør i hvert tilfælde på den danske Win2000.

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-03-02 20:00

On 7 Mar 2002 18:48:12 GMT, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>'Husk hver mappes visningsindstillinger', tror jeg nok det hedder i
>den danske WinXP. Det gør i hvert tilfælde på den danske Win2000.

Tak for det ;)