strømpebukser til mænd !
Fra : Bente Pedersen

Dato : 07-03-02 17:48

Hvilken herlig ting jeg så i en wolford butik. Strømpebukser til mænd.
Jeg har altid haft en fræk drøm om at blive bollet af en mand i strømpebukser.
Så drenge kon ned og køb dem så er vi piger klar.

Bente

Fra : R.O.

Dato : 07-03-02 17:56

"Bente Pedersen" <bente700@yahoo.dk> wrote in message

[KLIP WOLFORD STRØMPEBUKSER TIL MÆND]

Sponsorerer du?

/R.O.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 07-03-02 18:24

On 7 Mar 2002 08:47:55 -0800, bente700@yahoo.dk (Bente Pedersen)
wrote:

HI Bente hvis du altså er øhh * Bente * ????

>Hvilken herlig ting jeg så i en wolford butik. Strømpebukser til mænd.
>Jeg har altid haft en fræk drøm om at blive bollet af en mand i strømpebukser.
>Så drenge kon ned og køb dem så er vi piger klar.

ah - hmm det hele forudsætter jo at man kan se sig selv i i et par
strømpe bukser og jeg tror vi skal nogen dage frem - før jeg er helt
til bunds i tanken !
men Først så orøver jeg ligesom at se C R i et par strømpe bukser og
hvis du nu viterligt er Bente så som jeg kender - så tror jeg sgu ikke
du for ham i dem ????
Mv
Bo

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Alexander Anderson

Dato : 07-03-02 20:40

Selv strømpebukser til kvinder er usexede - så til mænd? Nej tak. Må jeg så
bede om et par kvindeben med rigtige strømper som slutter lige inden de
bliver til bukser. Hertil selvfølgelig de 4 el. 6 el. ? strapper som skal
holde strømperne på plads

Alexander

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 07-03-02 21:23

On Thu, 7 Mar 2002 20:39:57 +0100, "Alexander Anderson"
<stockings@2night.dk> wrote:

HI Alexander
prøv lige og kik på den her :

det er egentligt ikke så svært når du skriver så forstil dig du har en
dialog hvor den ene siger noget også svare du på det efter at have
læst det han har skrevet svare UNDER det .... det er indrømmet pisse
ireterene at få at vide men når man lige har læst et sykke tid så er
det næsten lige så træls når , det ikke bliver brugt ... fordi det gør
indlæget så kaotisk når man først har vendet sig til det andet og det
andet er bare bedre
Mv
Bo

svar opfølges i dk.snak.snik
fut :dk.snak.snik

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-03-02 23:19

Hej Bente

> Hvilken herlig ting jeg så i en wolford butik. Strømpebukser til mænd.
> Jeg har altid haft en fræk drøm om at blive bollet af en mand i
strømpebukser.

Du drømmer med andre ord om at blive bollet af en balletdanser
eller Robin Hood?

> Så drenge kon ned og køb dem så er vi piger klar.

I *lukker øjnene* don't think so. For mit vedkommende.

Med venlig hilsen

Mark
www.mandezonen.dk
- Når du er træt af Tidens Kvinder