Wilson Phillips - I'm Not In Love
Fra : Kirstine

Dato : 07-03-02 17:02

Hej Ng

Så er det sket igen : jeg er kommet i tanke om et fedt nummer fra min
pure ungdom, som jeg bare ikke kan finde!! Faktisk kan jeg ikke engang
finde et bevis på, at det nummer overhovedet har eksisteret. Google,
Allmusic.com og de andre søgemaskiner griner højlydt af mig...så derfor
håber jeg nu, at I kan hjælpe.

Sidst i 80'erne havde jeg en opsamling på bånd (ja, det er sq nogle år
siden efterhånden!). Jeg mener, at den var lilla udenpå, men jeg er ikke
sikker, og jeg kan selvfølgeligt ikke huske, hvad den hed. På denne
opsamling var der bla Martika "Toy Soldier", September When "Mortal" og
så den, jeg leder med lys og lygte efter : Wilson Phillips "I'm Not In
Love".

Jeg ved godt, at den er lavet af 10Cc og alle mulige andre, men jeg kan
bare ikke finde WP's cover af den, og det var ellers rigtigt godt Og
jeg er bare *så* sikker på, at det var Wilson Phillips - men derfor
kan jeg jo godt tage fejl alligevel ....er der mon nogle herinde, der
kan hjælpe mig med den her?? Hvad hedder den opsamling, og hvem lavede
den cover af "I'm Not In Love", der er på???
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Jacob E

Dato : 07-03-02 17:53

Hej Kirstine

Uden at lægge ho'det på blokken, så kan jeg altså ikke mindes at WILson
Phillips har indsunget "Im not in love". Derimod lavede WILL To Power en
version først i 90'erne (Wilson Phillips var slet ikke dannet i 80'erne,
iøvrigt...) Kan det være den du tænker på? I så fald er den på albummet
"Journey Home".

Hilsen Jacob E

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-03-02 20:07

Wilson Philips største hit var Hold On fra '90.
Den er med på "Big Hits" - en dvd med 18 videoer fra 80'erne og 90'erne til
ca 100 Kr. En interessant ny serie!

Jeg mindes ikke at Wilson Pillips har lavet I'm not in love, men jeg er ikke
nogen WP ekspert.
Måske tænker du på "You're in Love" - et mindre hit i 1991.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Soulfood

Dato : 07-03-02 20:24

Hej Michael,
Hvor har du købt/fundet Big Hits dvd´en henne ?

Ang. W.P. "I´m Not In Love", så vil jeg osse mene at du tænker på
Will To Power, jeg har deres cd med subj. på et eller andet sted.

BTW - et dejligt firser nummer, lige som Martika "Toy Soldier", et andet
fedt nummer fra de glade dage er Gloria Estefan "Don´t Wanna Loose You"

MVH

Brian Haagh/

Fra : Kirstine

Dato : 07-03-02 23:12

In article <a68ep0$2ga9$1@news.cybercity.dk>, haagh@cool.dk says...

> Ang. W.P. "I´m Not In Love", så vil jeg osse mene at du tænker på
> Will To Power, jeg har deres cd med subj. på et eller andet sted.

Det er meget muligt, at det er den, jeg tænker på. Jeg kan med garanti
kende den, når jeg hører den - så nu skal jeg bare finde den et eller
andet sted.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-03-02 23:38

Jeg så en Diskey serie i TP Musikmarkede. Big Hits, Love Songs, Rock Songs,
HIt Songs eller sådan noget. 10 forskellige til 100 kr stykket. De
indeholder 18 videoer, men nogle er behørigt genbrugt på flere plader ØV!

Diskey er pladeselskabet bag Greatest Hits of the x0's, One Hit Wonder,
Chartbreakers og 1.000 andre opsamlinger, faktisk i hæderlig kvalitet.
DVD'erne lige så.
Jeg har kun købt Big Hits.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Falcon

Dato : 09-03-02 11:28

On Thu, 7 Mar 2002 23:37:32 +0100, "Michael Lund Sørensen"
> [...]

>HIt Songs eller sådan noget. 10 forskellige til 100 kr stykket. De
>indeholder 18 videoer, men nogle er behørigt genbrugt på flere plader ØV!

Ved du om der er en hjemmeside hvor man kan se hvilke nr. der er på de
overnævnte DVD'er?

>Jeg har kun købt Big Hits.

Gider du skrive hvilke nr den indeholder

mvh

Falconj

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-03-02 12:56

Songs,

> Ved du om der er en hjemmeside hvor man kan se hvilke nr. der er på de
> overnævnte DVD'er?

> Gider du skrive hvilke nr den indeholder

Det største hit er

GOOGLE Disky DVD Big Hits

og så vente hele 0,14 sekund og så stod dette link på skærmen:

http://www.jpc.de/de/angebote/angebote306.html

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Mogens

Dato : 07-03-02 20:37

Hmm..det er ikke helt let at svare på. Jeg vil også gerne selv vide det da
det du nævner ringer en klokke hos mig, men jeg tror ligesom jacob at det er
tvivlsomt om det er WP.

Det tætteste jeg er kommet på er:

http://www.google.com/search?q=cache:3H8sB6NwGkgC:www.granli.nu/musik7.html+
martika+toy+september+mortal&hl=da

http://members.tripod.com/john_larocque/80.html

men det er jo ikke helt godt nok...:(

/Mogens

Fra : Kirstine

Dato : 07-03-02 23:09

In article <oiPh8.160$IE4.3453@news.get2net.dk>, mogens_72@yahoo.dk
says...

> Det tætteste jeg er kommet på er:
>
> http://www.google.com/search?q=cache:3H8sB6NwGkgC:www.granli.nu/musik7.html+
> martika+toy+september+mortal&hl=da

Jamen altså...jeg tror faktisk, at det er den opsamling, jeg tænker på.
Jeg kunne i hvert fald genkende listen med det samme. Jeg må jo så nok se
i øjnene, at min hukommelse, når det gælder "I'm Not In Love", er lettere
rusten...mildt sagt.

Fra : Troels

Dato : 07-03-02 20:51

> [...]
> opsamling var der bla Martika "Toy Soldier", September When "Mortal" og
> så den, jeg leder med lys og lygte efter : Wilson Phillips "I'm Not In

I flg. www.allmusic.com har de ikke indspillet den. Til gengæld har de lavet
en der hedder "You're in love", det minder da lidt

/Troels

Fra : Martin Vidkjær

Dato : 07-03-02 22:37

> Sidst i 80'erne havde jeg en opsamling på bånd (ja, det er sq nogle år
> siden efterhånden!). Jeg mener, at den var lilla udenpå...

De har lavet en "Your´re in love" på noget der hedder "Lima Collection". Er
det den du søger?

- Martin